do 19.04.2024

3.3.2021 Campohermoso - Andalusie - Španělsko

Nijár je naprosto neskutečné město. Jak jsem včera psala, vybrali jsme si ze dvou parkovišť to větší na asfaltu, jednak pro to, že je větší a hlavně, protože foukal větřík, a vrchní parkoviště, protože bylo na prašné ploše se nám nejevilo úplně to správné. Foukne a my jsme plný prachu.

Hlavně, bylo mnohem menší, špatně bychom se tam srovnali a tak podobně, zkrátka, vybrali jsme si větší parkoviště, které je ještě rozdělené na dvě. Spodní parkoviště už bylo hodně zaplněné, tak si říkáme, nebudeme se cpát mezi auta a autobus, a tak si strategicky stoupáme na konec vrchního parkoviště. V jedenáct večer se nám zdálo divné, že jsme už na parkovišti sami, všechny auta odjely, ale alespoň budeme mít klidné ráno.

Ovšem, ráno nás nejdříve vzbudilo auto, které normálně zalévá městskou zeleň, ale teď dezinfikovali celé parkoviště včetně nás a na parkovišti to vypadá, jako by celou noc pršelo. Zkrátka umyly parkoviště a okolí. To mluvím o nějaké půl šesté.

Hned na to přijíždí první dodávka, je ještě tma, a začíná klapání, bouchání, ťukání a tak podobně. Zkrátka, vedle nás už roste jeden stánek, tam bude oblečení a hned naproti další se zeleninou a už se rozkládají stoly a vynáší bedýnky s ovocem. Zkrátka, stoupli jsme si na místo kde následující den bude trh. Proto všechna auta odjela. Nikde nebylo nic napsané, jako cedule, že každou středu se tu koná trh. Říkáme si, proč to psát, když to všichni vědí! Ovšem, kromě nás. Sedáme bez snídaně do aut a rychle odjíždíme. Trhovcům bychom nevadili, ani bychom jim nejspíše nepřekáželi, ale docela určitě by nás neprodyšně uzavřeli a my museli čekat, až trh skončí a všichni odjedou.

Máme na dnešek naplánovaný výlet na kolech, ale veliké parkoviště u dálnice nám nepřipadá až tak bezpečné, abychom všichni opustili auto.

Padlo rozhodnutí, že nejdříve pojedou na výlet Zdenda s Alenkou a pak my. Objevili jsme báječnou, novou cyklostezku, kterou jsme zahlídli včera pod námi. Jedná se o bývalou železniční vlečku,

která vede celým údolím a je z ní nově vybudovaná cyklostezka s pěkným povrchem. Jenže, moje kolo opět stávkuje a nechce se mu fungovat. To už se Zdenda pustil do opravy motoru.

Už při sundání z motoru kape voda, což je podle mého soudu docela určitě špatně. Taky je vidět, jak je uvnitř voda a spousta usazenin. Bohužel nám nebylo sděleno sladké tajemství, že jsou tam dvě místa skrz plášť, kudy se případná kondenzace dostane pryč a ty otvory se možná, asi ucpaly a vlhkost neodtékala.

Přesně jako u naší slavné vrtošivé lednice. Tam taky občas musím vodě pomoci, aby odtekla miniaturní dírkou, když se ucpe.

Přátelé přijeli, ale já mám kolo stále rozebrané. Nakonec oprava trvala až do odpoledne a my si výlet nakonec necháme na jindy.

Odjeli jsme do dalšího maličkého městečka Campohermoso, kam jsme se před větrem ukryli na báječné parkoviště uprostřed města.

Jestli to půjde, tak zítra si prohlédneme hlavní náměstí a pojedeme dál.